Bugatti je pro některé doslova posvátnem, které je nutno mít v patřičné úctě a které je nutno milovat. Momentálně toto náboženství zažívá období tmy, ale již brzy se na silnicích celého světa zjeví nový mesiáš, který bude nést jméno Ettore Bugatti ve svém znaku.

Po odchodu Veyronu, který pro svět znamenal vytvoření nejrychlejší sériově vyráběného vozu na světě, zbyla mnoha fanouškům značky Bugatti jizva na srdci. Bugatti však již před ukončením výroby Veyronu oznámila práce na jeho nástupci a právě ten by nyní měl sestoupit z nebes, aby zde hájil poctivý automobilový kumšt na té nejvrcholnější úrovni.

Bugatti nám přikládá nové video, na kterém sice vůz není ukázán, ale je slyšet jeho rozhněvaný zvuk motoru. Video doprovází epický komentář, po kterém se určitě nejednomu udělá husina. Inu vypadá to, že to bude velké.

bugatti-logo-xadpq8vh

Bugatti si informace o novince velmi pečlivě střeží a nechce nic prozrazovat. V podstatě jedinou skutečně potvrzenou informací je, že šestnáctiválcový nástupce Veyronu by měl být silnější a rychlejší. Tohoto vyššího výkonu by mělo být dosaženo pomocí hybridního pohonu, ovšem objevily se spekulace, že hybrid by měl být k dostání pouze za příplatek.

112_0906_18z+bugatti_veyron_grand_sport+interior

Spalovací motor použitý v novince by mělo být do značné míry upravené staré srdce Veyronu, které kvůli splnění emisních norem Euro 6 obdrží například nové přímé vstřikování a spekuluje se i o elektronických turbodmychadlech.  Podle informací z jednoho zaměstnanců automobilky nyní existuje celkem pět prototypů automobilu, každý s jiným hnacím ústrojím. Průměrný výkon vozu by měl být kolem hranice 1 500 koní.

cars1

Jak se bude novinka nazývat, zatím není známo, ale nejčastěji se spekuluje o názvu Chiron, podle Louise Chirona, meziválečného závodníka značky Bugatti. Vůz by měl přímo navázat na svého předchůdce a jít v jeho šlépějích vozu extrémně výkonného, avšak pohodlného i pro denní ježdění. Jeho design by však měl být o něco více sportovnější.