Chevrolet oficiálně představil novou generaci svého legendárního Camara. Nejedná se o předělanou pětku, ale o zcela nový vůz, který je kratší, lehčí a také velmi pohledný.

U Chevroletu všechny milovníky toho modelu pěkně dlouho dráždili. Týden co týden totiž ukazovali některou z technických součástí vozu, popřípadě jeho linie, ale pouze v takovém osvětlení, aby pouze navnadili, ale neprozradili.

cecass21_555845c64d11b

Nyní však je nové Camaro šesté řady konečně odhaleno v denním světle a tak si můžeme dokonale prohlédnout vše, co nás zajímá a že toho není málo. Ze starého modelu si totiž vůz vzal pouze zadní logo. Charakteristické atletické proporce vozu však byli díky peru Toma Peterse zachovány a jemné detaily, jako je tenká mřížka chladiče či oblé boky a useknutá záď, odkazují na první řadu tohoto vozu.

cecars30_555845c5b2628 - kopie

Oproti předchůdci se vůz trochu zmenšil a shodil i pár nadbytečných kil, asi tak 90. Postaven je na platformě Alpha, díky čemuž se zvýšila tuhost podvozku a bylo hojně pracováno s hliníkem, který se objevuje například i v rámu palubní desky.

cecars40_555845c5c81d1

Pod kapotou šestkového Camara šlapou celkem tři motory. Prvním z nich je čtyřválec s turbem o objemu dvou litrů, který podává výkon 205 kW, a z nuly na sto se dostanete pod pět sekund. Druhým je nový přimovstřikový vidlicový šestiválec podávající výkon 250 kW. No a do třetice je v nabídce klasický a brutální vidlicový osmiválec taktéž s přímým vstřikem, který podává výkon 339 kW, což je už značná porce zábavy. Všechny motory se pak dají kombinovat s šestistupňovou přímořazenou, nebo osmistupňovou samočinnou převodovkou Hydramatic, která nabídne pádla pod volantem.

ceca80_555845c53d31b

Interiér je silně orientovaný na řidiče. Budíky jsou z části klasicky analogové. Vůz můžete přepínat do několika nastavení jako je Ice/Snow, Tour, Sport, a pro verzi SS i okruh. Vůz se začne prodávat ještě tento rok, ale přesné datum prozatím není známo.

ceca01_555845c43fe0c