Dnešní datum bylo všemi fanoušky legendární italské značky Alfa Romeo netrpělivě očekáváno. Dnes se totiž uskutečnila nového modelu, který nabízí to nejlepší, co umí Alfa vyprodukovat. Jedná se o model Giulia, který bude dělat vážného konkurenta všem evropským vozům střední třídy.

Italský design, skvělé jízdní vlastnosti a unikátní technická řešení. To je jen krátký výčet superlativ zdobících zcela nový model od italské klasiky Alfy Romeo. Jedná se o naprosto jedinečný vůz střední třídy, který si dal za úkol hodit rukavici vozům takových koncernů jako je BMW či Audi. Nemělo by se jednat o pouhý vůz pro manažery, ale o vůz v kterém tepe srdce. O vůz, který probudí v každém jezdci adrenalin a bude zrcadlem jeho skvělého vkusu.

argu21_558ad7f3b16f0

Tento vůz měl svou premiéru dnes, v den 105 výročí značky, a Alfa se rovnou vytasila s tím nejlepším co má v rukávu. Představila totiž verzi Quadrifoglio Verde, tedy verzi s dvakrát přeplňovaným zážehovým šestiválcem, který podává výkon 375 kW. Díky tomuto motoru a poměrně nízké váze je vůz schopný zrychlit z nuly na sto za 3,9 sekundy. Poměr tohoto vozu je menší jak tři kilogramy na jednoho koně výkonu. I díky tomu je schopna zajet lepší časy než BMW M3 se sedmistupňovou převodovkou.

argu50_558ad7f4ab48b

Každá z nabízených Giulii by měla nabízet kouzelný přepínač DNA, který jezdci umožní vybírat z několika režimů, přičemž režim Racing vás s vozem vystřelí až na měsíc. Krom výkonu je další omračujícím elementem vozu jeho vzhled.

argu81_558ad7f4eb4e9

Nová Giulieta by podle svých výrobců měla svými tvary připomínat kočku, tedy spíše pořádně rozzuřenou šelmu.  Tato šelma na nás zírá pořádně roztaženými zornicemi velkých světlometů, které obkličují charakteristickou chladící masku. Ta a otvory na blatnících má za úkol chladit pořádně velký motor. Zajímavostí je, že o vzhledu modelu víme vše, ale jak vypadá jeho interiér, nevíme zhola nic, protože Alfa zakázala sedání do vozu. Měl by však být stejně sportovní jako exteriér.

argu80_558ad7f4cbc18