› Německý debut: Nová ŠKODA Superb vystavena ve Volkswagen Group Foru DRIVE
› Pod jednou střechou: DRIVE jako platforma pro prezentaci všech koncernových značek
› Nová éra: Nová ŠKODA Superb v červnu vstoupí na německý trh
› ŠKODA je v Německu s velkým náskokem nejsilnější zahraniční značkou
ŠKODA Superb
Berlín je jedním z nejzajímavějších míst na světě. V srdci pulzující metropole ŠKODA poprvé v Německu představí novou generaci modelu ŠKODA Superb. Nová vlajková loď automobilky bude od 1. května 2015 k vidění v nově otevřeném Volkswagen Group Foru DRIVE v centru Berlína.
Po dvouleté kompletní rekonstrukci otevře 1. května 2015 své brány nové Volkswagen Group Forum DRIVE (dříve Volkswagen Automobil Forum) – s novou koncepcí, novou pestrostí a novým jménem. Nedaleko Braniborské brány, na křižovatce ulic Unter den Linden a Friedrichstraße, se koncern Volkswagen, jeho dvanáct značek a společnost Volkswagen Financial Services představují pod jednou střechou. Je to moderní, interaktivní platforma světa mobility.
Volkswagen Group Foru DRIVE
V prvních třech měsících se prezentace v novém Volkswagen Group Foru DRIVE ponesou v duchu motta ‚START – Svět skupiny Volkswagen’. ŠKODA v novém Foru DRIVE představí novou generaci modelu ŠKODA Superb. Vlajková loď značky bude v Německu poprvé veřejně k vidění. Na tamní trh bude tento model uveden počátkem června. Vystaveným vozem bude ŠKODA Superb v odstínu šedá Business a ve výbavě ‚Laurin & Klement’, se špičkovou motorizací 2,0 TSI/206 kW a pohonem všech kol.
Nová ŠKODA Superb pro českou značku představuje začátek nové éry. Zcela nově vyvinutá třetí generace tohoto modelu zaujme svým moderním, výrazným a emocionálním designem, největší nabídkou vnitřního prostoru ve svém segmentu. Díky inovativní technice MQB koncernu Volkswagen dosahuje tento vůz nové úrovně bezpečnosti, konektivity a ekologie.
V budoucnu se bude Volkswagen, ŠKODA a další koncernové značky prezentovat tematickými výstavami a novými modely automobilů. Nová reprezentativní výstavní plocha o rozloze zhruba 800 metrů čtverečních k tomu nabízí ideální prostředí. Pomocí interaktivních instalací a digitálních exponátů se mohou návštěvníci také ponořit hluboko do historie koncernu Volkswagen i jeho jednotlivých značek. Příslušné výstavy doprovázejí přednášky, besedy a kulturní akce.
ŠKODA je součástí koncernu Volkswagen od roku 1991. V rámci koncernu ŠKODA vyrábí a vyvíjí samostatně, a to jak vozy, tak i komponenty, jako motory a Německo je po Číně nejsilnějším trhem značky ŠKODA. V roce 2014 dodala značka zákazníkům v Německu 149 500 vozů – to představuje téměř 15 procent celosvětových prodejů značky ŠKODA za uplynulý rok. Od roku 2009 je ŠKODA jedničkou mezi zahraničními automobilkami v Německu. V prvním čtvrtletí letošního roku prodeje ve srovnání se stejným obdobím minulého roku vzrostly o 3,6 procenta na 36 100 vozů.převodovky.