Pokud se řekne Volkswagen, mnoha lidem se vybaví slogan Das Auto, tedy Auto. Tento legendární slogan, který k automobilce v její moderní historii neodmyslitelně patří. Už v souvislosti s automobilkou neuslyšíme, protože společnost se rozhodla dále jej nepoužívat.

Das Auto to byl ekvivalent samotné automobilky Volkswavagen. Pro někoho to mohlo znamenat celkem logické vystižení samotné podstaty automobilky. Tento slogan se začal používat v roce 2007, kdy společnost začal vést Martin Winterkorn. Jednalo se o slogan, ze kterého čišela hrdost a pýcha na automobily, které společnost produkuje. Ovšem Das auto již neuslyšíme.

Problémy, ve kterých se automobilka zmítá a které jsou způsobeny aférou ve spojitosti s podvodným měřením emisí, o kterém jste toho od nás již tolik slyšeli, donutili vedení společnosti změnit strategii marketingu, která se dotkne právě i zmiňovaného sloganu.

Tento slogan podle slov automobilky působí až příliš sebevědomě a domýšlivě, což momentálně není v souladu s filosofií automobilky, která dělá vše pro to, aby co nejvíce očistila po skandálu své jméno. Slogan by prý mohl naznačovat, že automobilka povařuje své vozy za ztělesnění moderního automobilu.

Nová reklamní kampaň, která má za úkol udělat Volkswagen po všech skandálech v očích všech zákazníků o něco hezčí, byla schválena minulý týden, kdy o ní jednaly zhruba dva tisíce managerů společnosti. Nová kampaň by měla podpořit prodeje, které v posledních měsících u automobilky klesaly.