Pogea Racing z německého Friedrichshafenu nechtěl být jedním z těch, kteří by na domácí půdě neměli nabídku vyčleněnou pro nejmenší model Audi. A je zcela na místě se domnívat, že se konkurenci postavili tváří v tvář tak moc, jak jen to bylo v jejich silách. Tak například upravený motor už neprodukuje 122 koní a 200 Nm, nýbrž 156 koňských sil při 5.500 rpm a 266 Nm ve 3.300 otáčkách za minutu. Nahoru se tak posunula i maximálka – z 202 na 245 km/h.

 

Jenomže opravdoví profesionálové se odlišují od zbytku tím, že nezůstanou jen u úpravy řídící jednotky, ale zajdou ještě o kousíček dál. Takový kousek cesty navíc v podání Pogea Racing zahrnuje stavitelný podvozek KW Variante 2, který zkombinovali se sedmipaprskovými koly 8×18“, ET35, nazuté do pneumatik Continental SC3. Upgrade brzdové soustavy na čelisti a kotouče od Brembo pro přední nápravu rovněž přijdou vhod a do role pozlátka se tak dostává jen 76mm koncovka výfuku stejně jako sportovní vzduchový filtr od BMC. Kdo by si přál víc, bude si muset zažádat o individuální nabídku.