Když německý renomovaný úpravce Hofele Design vypustil vlajkovou loď Audi ze své dílny zpátky na ulice, měla na sobě cejch SR8. A ačkoliv se výkon zvyšoval jen o zanedbatelná procenta, dosahuje auto jako celek úctyhodné výjimečnosti, která se nikde na svě

Audi A8 - HofeleVlajková loď Audi v podobě modelu A8 dostojí svému majestátu vždy, když ji potkáte. Platí to především o poslední generaci a abychom to zas až tak moc nepřeháněli, nesmí být v okolí nějaké opravdu hezké auto. Jenomže tohle malé „ale“ se rozhodl změnit německý renomovaný úpravce Hofele Design, který si při svém počínání kladl důraz právě a především na získání vyšší atraktivnosti. Té se rozhodl dosáhnout sestavením kitu, jehož obsahem jsou nové nárazníky inspirované Audi RS5 včetně zadního difuzoru nebo čtveřice koncovek výfukového potrubí.

Audi A8 - HofeleDaleko dřív si ale každý všimne obrovitých kol. Nabídka úpravce začíná průměrem dvacet palců, ale ty opravdu krásné mají rozměr 10Jx22“. Jejich cenu asi lepší nevědět, pokud o ně nemáte opravdu enormní zájem, stejně jako o elektronický podvozek ETS se 40mm rozpětím a automatickým „přikrčením“ v rychlostech nad 70 km/h. Když už jsme u té rychlosti, nabízí se otázka motorizace. Hofele Design zatím nabízí úpravy dvou agregátů: benzín 4,2l FSI upraví na 390 koňských sil stejně jako naftový 4,2l TDI CR, který navíc přidá enormní zátah 900 Nm.