DB11 jde do výroby a Aston fušuje i do moře

I přesto, že se automobilka Aston Martin neúčastní autosalonu v Paříži, dává o sobě dost výrazně znát. Může za to především zahájení výroby nejnovějšího modelu DB11 a také představení projektu motorového člunu v Monaku.

V anglickém Gaydonu byla zahájena výroba nového modelu z rodiny DB, který nese označení 11. Model se tak stane pokračovatelem DB9, a stane se vůbec prvním zástupcem plánu druhého století, který by měl světu přinést kompletní obnovu modelové nabídky značky Aston Martin a také během příštích sedmi let přinést sedm zcela nových a neotřelých modelů.12-aston-martin-db11-843-photo-667946-s-original

Na novou DB11 se již nemůže dočkat celkem 3000 přímých předplatitelů, kteří již nyní mají objednáno. Andy Palmer, šéf celé automobilky, si uvědomuje důležitost modelů, a tak se zavázal, že sám dohlédne na výrobu první tisícovky vozů, z nichž jdou některé kusy do projede již tento měsíc.aston-martin-db11_embargo-010316-1400cet_06

Druhá informace se věnuje výsledku spolupráce mezi automobilkou Aston Martin a Quintessence Yachts. Ta totiž dala vzniknout zcela novému člunu s označením AM37, který byl představen za pomoci vizualizace letos na jaře na Milano Design Week 2016. Hmatatelně se však ukázal až nyní na Monaco Yacht Show, kde si jej všichni mohli prohlédnout do posledního detailu.am20_57ee4526646a4

Jeho vývoj probíhal několik a let a výsledkem je naprosto úžasné plavidlo oplývající stylem i výkonem. Stejně jako vozy Aston Martin, vsází i tento člun na plynulé linie, které dají vyniknout použitým materiálům. Mezi ně patří vzácné druhy dřeva, prémiová kůže a umně zpracovaná uhlíková vlákna. Samozřejmostí pro tak luxusní člun je i prémiová výbava. Palubní deska je tvořena velkým dotykovým displejem, skrze který se ovládá jak člun, tak i velké množství multimediálních systémů. V podpalubí pak nalezneme i 48 palcovou obrazovku, kdyby náhodou pasažéry moře nudilo.