V problémech zmítající se Volkswagen vydal tiskovou zprávu, ve které nastiňuje, jak bude postupovat v případě aféry, o které vás pravidelně informujeme, a která momentálně dost zásadně hýbe celým automobilovým světem.

Je patrné, že nový ředitel společnosti Mathias Müller nebude jen tak vyčkávat, a již nyní se pustil do práce. Volkswagen nyní vydal tiskovou zprávu, která se celé aféry týká, a ve které se snaží nastínit další postupy, které budou vést k odstranění jakýchkoliv technických potíží či nevyhovujícím parametrům vozidel, ve kterých je uložen motor typu AE 189 EU5, do kterého byl onen falšovací sofware nainstalován.

Tiskové prohlášení mluví o dodatečném zlepšení emisí, které jsou tímto motorem produkovány. Bude se jednat o dodatečné úpravy, které se nebudou týkat motorů EU6 . Na technických řešeních se stále pracuje a zveřejněny budou v říjnu, kdy budou představeny příšlušným úřadům. Zákazníci, kterých se budou tyto dodatečné úpravy týkat, budou dopředu informováni o tom, že v blízké době bude možné emise jejich vozidla zlepšit.

Je nutné mít na paměti, že nainstalovaný software, či zvýšená produkce emisí žádným způsobem neovlivňují technickou bezpečnost vozidla a každé z nich je provozuschopné. Akční plán automobilky předpokládá, že říjen bude tím měsícem, kdy se kompetentním úřadům představí plán na technická opatření a řešení, pomocí kterých bude produkce emisí u závadných motorů snižována.

Majitelé budou informováni v příštích týdnech či měsících. Každá ze značek, kterou tato aféra postihla, bude zřizovat mezinárodní internetovou stránku, na které bude do detailu popsán aktuální atav a vývoj celé záležitosti. Mimořádná opatření budou podle pátečních analýz potřebná zhruba u jedenácti milionů koncernových vozidel po celém světě. Z toho je přibližně pět milionů přímo pod značkou Volkswagenu. Jedná se o rozlišné vozy s odlišnými roky výroby a modelových provedení. Patří sem například Golf šesté generace, Volkswagen Passat sedmé generace, nebo první generace modelu Tiguan. Všechny tyto modely jsou poháněny právě motorem typu EA 189.

makawiel

Škoda svolá 1,2 milionů vozů

Previous article

Podvodný software i v Evropě? VW zatím neví

Next article

You may also like

More in Novinky