Siemoneit Racing je nováčkem zapojeným do boje o zákazníky a především benzínové fanatiky na německém trhu. Jdou na to sakra zostra. Jejich Golf R20 přináší majitelům v základu 355 koní a 485 Nm. Pro opravdové gurmány má ovšem nachystáno 530 koňských sil.

Dynamika, sebevědomí, cílevědomost. Tři věci, které si v Siemoneit Racing z německého Stade kladou až na první místo v pomyslném žebříčku hodnot. Tahle firma začínající působit na sousedním trhu vyniká specializací na úpravu řídících jednotek, automatických a poloautomatických převodovek, no a v neposlední řadě se nezalekne ani hardwaru jako jsou kompletní větve výfuků, podvozkové komponenty a další. Zkrátka si umí v každé situaci poradit, i když zrovna staví pekelně silné monstrum.

 

Golf R20 v jejich povedení je opravdu povoz ze samotného pekla. Partička zaměstnanců se do úprav šestkového Golfu vrhla opravdu naplno. Výfuk je nový od hlavy motoru až k zadním koncovkám, sací trakt je na tom podobně, mapu řídící jednotky si udělali rovněž na míru a pohráli si rovněž s chlazením, okruhem přeplňování (včetně většího turba) a dalšími věcmi. Abych to zbytečně neprodlužoval, výsledkem se stal nejvyšší výkon 355 koní a 485 Nm, přičemž uváděné (a zřejmě i dosažené) maximum leží až u hranice 530 koňských sil. Není se co divit, že Siemoneit Racing doporučují instalovat samosvorný diferenciál, systém launch control a nově nastavené ESP.