Automobily značky Porsche jsou vždy takovým malým technickým pokladem, který si každý hlídá jako oko v hlavě a snaží se, aby byl vůz co nejvíce originální. Někomu však základní vybavení vozu nestačí a v ten moment přichází na řadu společnosti WIMMER Rennsporttechnik, která se již více jak dvacet let zabývá oblastí chiptuningu a úpravou sportovních vozů. Mezi její poslední díla patří i Porsche 997 Turbo.

Společnost se u tohoto automobilu zaměřila především na výkon. 353 kW standardní výrobní verze bylo majiteli málo a tak vůz skončil u těchto profíků. Ti na něm nechali opravdu velký kus práce. Vůz dostal dvojité turbo, zpevněné tlakové potrubí, sportovní spojku s třešní tlakové čerpadlo. O nádherný zvuk vozu se pak stará nový výfukový systém s elektronicky ovládanými klapkami.porsche-997-turbo-by-13_600x0w

Díky všem těmto změnám se výkon vozu téměř zdvojnásobil na konečných 318 kW. Z počáteční maximálky 310 km/h se nyní vůz dostal na 363 km/h a z nuly na dvě stě dokáže vystřelit za 10.1 sekund. PORSCHE-997-TURBO-by-WIMMER_horizontal_lancio_sezione_grande_doppio (1)

Automobil byl osazen speciálním OZ ráfky s rozměrem 19“ v černé barvě. Ty skvěle pasují k novému zlatě metalickému laku, díky kterému si automobilu všimne opravdu každý. Co se týče bodykitu a dalších úprav na vzhledu vozidla, automobil ponechán přesně tak, jak vyjel z výrobního pásu, takže jen málo kdo pozná, jaká síla se v něm opravdu ukrývá, což ale dodává automobilu ještě větší šťávu. Wimmer-Porsche-997-5

Nejlepší na tom všem je však ten fakt, že automobil je ve verzi cabrio, což není zcela standardní terč nejrůznějších úprav. Jeho majitel si tak bude moci užívat opravdu solidní vítr ve vlasech, až svého miláčka v létě zase vyvětrá na některé z německých dálnic. Možná si ťukáte na čelo, k čemu je to dobré, ale ruku na srdce, kdo by nechtěl mít takový vůz u sebe doma v garáži a sem tam se jít pořádně projet?PORSCHE-997-TURBO-by-WIMMER_horizontal_lancio_sezione_grande_doppio