MTM natlačil do Golfu GTI a GTD více koní

Firma Motoren-Technik-Mazer sídlící v Německé Wettstettenu si tentokrát posvítila na značku VW a přesněji na Golf šesté generace. Touha tunerů po 3 kouzelných písmenech GTI nebo GTD zůstává stále v oblibě jako u předchozích generací Golfů.

 

Benzinovou verzi našlapala na 310 koní (228kW), čímž seriové provedení zvýšila o 100 koní. U vznětové verze zvýšila výkon na konečných 205 koní (151 kW).

VW a  Audi naleznete v nabídce firmy MTM z Wettstettenu  vyznačující se  výrazně zlepšenými vlastnostmi a mají pozitivní vliv na auto. A to nejen zvětšenému výkonu vozidla, ale i díky dalším použitým komponentům. Nový výfukový systém, podvozek a sportovní kola. Důležité pro firmu MTM je i spotřeba. Ve srovnávacím testu měl Golf GTD spotřebu paliva nižší než 8 litrů na 100 km, čímž překonává všechny konkurenty.

MTM je připraveno řidiče GTI šesté generace pořádně rozmazlovat. Prostřednictvím optimalizace řídící jednotky zvýší výkon na 270 koní (199 kW). Po další úpravě řídící jednotky, montáži MTM turbodmichadla s novým výfukovým potrubím přesáhne výkon  300 koňských sil. Přesné charakteristiky jsou 310 hp (228 kW) a točivým momentem 410 Nm. Tyto hodnoty byly naměřeny na malém okruhu na Hockenheimu s časem 1,16 minuty. Bylo dosaženo maximální rychlosti o kolo 270 km h a zrychlení z nuly na sto za 5,7 vteřiny. Šestková GTíčka budou montovány 19″ ráfky Bimoto 9 v novém designu, který nabízí dostatek prostoru pro brzdový systém MTM s 380 mm kotouči. V neposlední řadě, MTM radí odpružení v-kit, které sniží přední nápravu asi 30 mm.

Pro ty, co hledají decentnější úpravu nabízí zvýšení výkonu jen o 60 koní a také 18 „kola Bimoto Design. Ta bude k dispozici již od začátku roku 2010. Tyto upravy jsou k dispozici u MTM již od 2.698 eur vč. daně.

Diesel je mocná síla, které využili i úpravci od MTM. Díky úpravě řídící jednotky se výkon u GTD zvedne až na hodnotu 205 k (151 kW) a s točivým momentem 380 Nm.  MTM Golf GTD zrychlení 0 až 100 km/h za 7,1 s místo 7,8 s v serii. Tímto zvýšením výkonu získá zejména větší pružnost.

Nikdo nemusí mít strach z cen. Základní úprava jednotky stojí 800 euro (včetně daně, bez. instalace). Osmnáctipalcová kola stojí 1.499 Euro a pro ty, kteří si připlatí 400 Euro dostanou devatenácti palcovou sadu.