Tenhle vytuněný Volkswagen Golf Aleše Kuči se v podstatě podruhé narodil. Vše by se dalo nazvat Fénix vstal z popela.

Totálně zdevastovaný Golf

Aleš na něm makal několik let a když už byl na vrcholu slávy a v perfektní kondici, vyhlídla si ho skupina gaunerů, kteří ho během chvilky dokázali dotálně zdevastovat. Jednalo se bohužel o připravenou akci, přeci jen Savo s sebou nenosíte každý den a pákové nůžky na přestřižení zámků také ne. Nejen že z auta dost brutálně vykuchali hifiaparaturu, ale ukradli i kola a nechali ho ležet na „břichu“. To jim ovšem nestačilo a tak auto celé polili zmiňovaným prostředkem, což zanechalo jak v exteriéru, tak interiéru značné škody.

Airbrush loga R32 concept

Většinu úpravců by tento stav donutil zbývající díly prodat a s Tunisem skončit. Aleš je ale jiný. Po prvotním šoku se opět pustil do práce a výsledek můžete obdivovat na přiložených fotografiích. Alešovi se vždycky líbil model R32 a tak při povstání jeho Golfa z popela použil některé díly z tohoto modelu. Tak jako právě přední nárazník. O doplnění bodykitu se postaraly nástavce prahů a zadní nárazník od firmy Rieger, stříška zadních dveří pochází z dílny MS Designu. Přední černou optiku vzadu doplňují unikátní LEDdiodové lampy. Barevný odstín se změnil z původní černo-oranžové na bílou perleť ze vzorníku automobilky BMW, chráněnou keramickým bezbarvým lakem. Lak je na několika místech opatřen airbrushem loga R32 concept.

Devatenáctipalcová kola Phantom-Line

Ukradená kola měla 18 palců a byla chromovaná, ta nová jsou o palce větší a kvalitnější. Přeci jen firma Schmidt je mezi tunery pojem. Aleš se rozhodl pro design Phantom-Line o velikosti 8,5×19 ET35 s černě lakovaným středem. Ráfky podděluje o silnice černá směs Pirelli P Zero Nero 215/35 R19. Za černými loukotěmi se vpředu ukrývají osmipístkové brzdiče D2 Sport, ty se zakusují do plovoucích kotoučů o průměru 356 mm. Vzadu bohatě postačují díly z Octavie RS. Celkové snížení vozu je na první pohled výrazné, postaral se o to stavitelný tlumičový set od HR nastaveným na 90 mm vpředu a 70 mm vzadu.

Interiér v oranžovém odstínu

Poškozený interiér se podařilo opravit. Je celý pokryt pravou kůží v oranžovém odstínu. Pan čalouník se opravdu vytáhl, dokázal potáhnout i díly, které nikdo jiný na Golfu potažené prostě nemá. Ten malý zbytek dílů je lakován do stejného odstínu. Volant, samozřejmě že čalouněný, pochází z verze R32, hlavice řadicí páky z Octavie RS a pedály z Milotecu. Nezapomnělo se ani na prahové lišty s logem R32 a lišty na obkladech dveří. Strop v místě vytrženého LCD monitoru zkrášluje plastický znak VW, opět s logem R32. Nové ozvučení se smrsklo na čelní jednotku Pioneer, doplněnou předními a zadními reproduktory Hertz. Čalouněný zavazadlový prostor je již prostý od jakýchkoliv komponentů.

Pokud vám úpravy automobilů opravdu zalezly pod kůži, je s nimi těžké přestat. Pokud jste si za ta léta k auto vybudovali určitou vazbu, nemůže vás rozhodit ani taková situace, která se stala právě Alešovi.

Libor Ptáček

VW Motorsport uspešně dokončil Německou rally

Previous article

Senner Audi Q5

Next article

You may also like