Audi is once again displaying bold exhibition architecture at the IAA International Motor Show. Placing the latest edition of Audi’s bestselling model in its center, the architectural showcase will provide spectacular staging for the new Audi A4.

•    Exkluzivní expozice ve vlastním pavilonu se čtyřmi tematickými zónami: Audi Sport, quattro, Audi Technologies a Audi ultra
•    Šéf prodeje Luca de Meo: „Jedinečným způsobem spojujeme informace a zážitky“
•    Digitální technologie propojují virtuální a fyzické exponáty

Nové Audi A4

Značka Audi se bude na letošním mezinárodním autosalonu IAA (Internationale Automobil-Ausstellung) prezentovat opět neobyčejnou veletržní architekturou. Místo klasické výstavní expozice budou návštěvníci pozváni do multimediálního zážitkového prostoru, v němž budou moct všemi smysly objevovat čtyři tematické oblasti značky Audi: Audi Sport, quattro, Audi Technologies a Audi ultra. Audi buduje na frankfurtském výstavišti za tím účelem dočasný pavilon. Centrálním prvkem architektonické dramaturgie bude nejprodávanější model značky: Audi A4 ve své nejnovější generaci.

„Ještě nikdy jsme nevyvinuli tak tematicky přesvědčivou expozici, jako je tato. Ještě nikdy jsme nevysvětlovali inovace Audi tak detailně jako na IAA 2015. A zároveň nabídneme našim návštěvníkům ještě více zážitků než dosud. Toto spojení je jedinečné,“ říká Luca de Meo, člen představenstva společnosti AUDI AG, zodpovědný za prodej a marketing.

Vstup do pavilonu Audi je začátkem „zážitkové stezky“, která vede uvnitř pavilonu kolem vystavených vozidel a působí dojmem samostatného prostoru v prostoru. Přibližně 100 metrů dlouhá stezka provádí návštěvníky čtyřmi centrálními tematickými světy Audi na IAA a seznamuje je se závodní DNA oddělení Audi Sport, portfoliem inovací pod souhrnným označením „Audi Technologies“, sahajícím od digitálního panelu přístrojů Audi virtual cockpit až po laserové světlomety, dále s hospodárnými technologiemi Audi ultra a úspěšnou historií pohonu všech kol quattro. Inovativní formáty prezentace oslovují na „zážitkové stezce“ všechny smysly, od mrazivého prostoru quattro s teplotou minus 21 stupňů Celsia až po holografické okno, které spojuje multimediální informace o technologiích Audi s fyzicky vystavenými automobily prostřednictvím techniky rozšířené reality.

Nové Audi A4 poprvé přináší do svého segmentu mnohé z vystavovaných technických skvostů. Tato novinka je středem pozornosti v úseku „zážitkové stezky“, který prochází zónou s vystavenými vozidly. Bestseller Audi je umístěn uprostřed pavilonu na otočné plošině, která je součástí obrovského kompasu. S každým otočením kompasu na jednu ze čtyř světových stran, přejde multimediální prezentace na další z čtveřice tematických světů. Směrem do budoucnosti ukazuje také studie Audi e-tron quattro concept. Sportovní SUV je výhledem na první velkosériově vyráběný elektromobil značky Audi a veřejnost bude moci tuto novinku poprvé spatřit v pavilonu Audi na IAA.

Tříposchoďový dočasný výstavní pavilon Audi s půdorysem 70 krát 55 metrů vyrůstá na centrální volné ploše Agora frankfurtského výstaviště. Stavební práce byly zahájeny již v polovině července. Celkem bude položeno více než 200 kilometrů kabelů a instalováno téměř 700 metrů čtverečních velkoplošných displejů LED. Výstavní zóna uvnitř pavilonu nabídne místo pro 33 automobilů. Společnost AUDI AG realizovala koncepci a výstavbu své expozice na IAA ve spolupráci se společnostmi Schmidhuber+Partner GbR a Mutabor Design GmbH.

Značka Audi byla zastoupena samostatným pavilonem na autosalonu IAA, který se koná každé dva roky, již v letech 2011 a 2013. V roce 2013 přivítala značka Audi více než 800 000 návštěvníků a obdržela za svou expozici četná renomovaná vyznamenání, mimo jiné zlatý hřebík od organizace Art Directors Club Deutschland. V roce 2015 budou brány 66. IAA otevřeny pro veřejnost od 19. do 27. září.