Pomalu vždy píšeme, že Volkswagen Golf patří k nejoblíbenějším tuningovým vozům, ale combi, těch už moc není. Mrož, jak mu kamarádi přezdívají, potřeboval auto do školy a nakonec na tuningové scéně představil VW Golf Variant alias „Waroš“.

VW Golf Variant

Slovo Golf, je určité synonimum v tuningovém světě a je jedno, zda máme na mysli Golf první generace, či páté nebo současné nejmodernější. Vždy patří mezi oblíbence a stálice tuningové scény. Méně je sice modelů Variant, o to více jsou atraktivnější.

Petrův „Waroš“

Pod kapotou skrývá čtyřválcovou benzínovou jedna osmičku o výkonu 55 kW, které byl odstraněn katalizátor.  O snížení se stará podvozek TA Technix  (65mm/60mm). Pod koly Mercedes Benz 16“ 7J se skrývají brzdy OAM. Kola jsou obuta do pneumatik Nankang 165/40 R16.

Přední část karoserie zdobí u tunerů oblíbený nárazník z americké verze doplněný o světla Project ZWO origo VW GTi a maska také GTi. Nenápadnějším změnami zadní části jsou zatmavená světa Hella. Petr se soustředil i na maličkosti, které ve finále dělají celek (pochromované ramínka stěračů, leštěné hagusy s lakovanými konci barvou mystic blue, lakované dveřní lišty, lakované lišty nárazníku přední i zadní, lakované kryty zrcátek, kouřové boční blinkry, záslepka antény a zadního stěrače).

V interiéru jsou kožené sedačky z Golf VR6 a tapecy z Color Concept. Koberečky dostaly modré obšití a o hudbu se stará autoradio JVC. Tomu pomáhá čtařkanálový zesilovač JBL (4x600W), a vpředu budí reproduktory též JBL.

Úpravy nekončí

Na úpravách se Petr podílel hlavně sám, a občas s tátou. Pomohli také kamarádi, kterým by Petr touto cestou poděkoval. V současné době má již auto jiná kola, vzduchový podvozek, ale to už je jiná kapitola.