Volkswagen Užitkové vozy rozšiřuje své komunikační aktivity, v nichž sází na televizní reklamu, podpořenou kampaní v tištěných a elektronických médiích. Hlavní hvězdou podzimní komunikace je legendární Volkswagen Transporter společně s dalšími modely Cadd

„Milovaný originál“

Volkswagen Užitkové vozy spustil v listopadu televizní komunikační kampaň s názvem „Milovaný originál“. V hlavní roli: legendární Transporter, který je se svými sourozenci Caravelle, Multivan a California skutečným zakladatelem svého segmentu, čímž se zcela vymyká klasické šabloně užitkového vozu. Televizní diváci se o tom mohou přesvědčit ve spotech o délce 30 a 45 sekund, které budou doplněny desetisekundovými sponzorskými vzkazy a videobannery na internetových portálech.

Volkswagen Transporter

Už více než 60 let milovanému originálu je věnována také speciální microsite na adrese www.milovanyoriginal.cz, kde uživatelé naleznou nejen informace o modelech Transporter, Caravelle, Multivan a California, ale i reklamní spoty a uživatelská videa z České republiky i zahraničí, jejichž společným jmenovatelem je nadšení majitelů z legendárního užitkového vozu Volkswagen.

„Příběh modelové řady Transporter je skutečně unikátní a naší novou televizní a internetovou kampaní jej chceme veřejnosti opět připomenout velmi zdařilými reklamními spoty. Samozřejmě pokračujeme i v dalších podzimních komunikačních kampaních, které upozorňují na akční zvýhodnění všech našich modelů včetně našeho největšího modelu Crafter,“ říká Jan Procházka, vedoucí divize Volkswagen Užitkové vozy.

Podzimní komunikační kampaň pro značku Volkswagen Užitkové vozy připravila agentura DDB na základě spotu, který pro centrálu značky Volkswagen Užitkové vozy v Hannoveru připravila agentura Grabarz&Partners.