Začátkem května se objevila informace, že automobilka Seat uvede v sériový život svůj koncept Bocanegra, kterým nastínila nejnovější design Seatu Ibiza. Pokud jste si ale už Ibizu koupily, máme pro vás malý návrh. Co kdyby jste si jí předělali právě na mo

Reakce této firmy byla okamžitá a už na konci roku 2008 představila svůj nový bodykit. A rovnou připravila set pro 3-dveřovou modrou variantu. Přední nárazník dostal svou lipu, která svými bočními otvory kopíruje přednastavený design předního nárazníku, nástavce prahů končí ve stejné výšce jako přední lipa a tím sjednocuje celkový vzhled. Zadní nástavec nárazníku je v bodykitu ten nejvýraznější. Díky karbonovému looku a náznaku difuzoru je záď mnohem agresivnější. Vše je doplněno 18-palcovými koly o šíři 7,5 palce v kombinaci s pneumatikami 215/35 R18. Vše je podpořeno sníženými pružinami o 35 mm.

Červená krasotinka šla v úpravách ještě dále. I když se to nezdá, na tomto autě je použit stejný bodykit, jako na modré verzi, jen s tím rozdílem, že část předního nárazníku a střecha byla poražena černou matnou fólií a připomíná tak verzi Bocanegra (černá tvář). Základní bodykit můžete rozšířit o mračínka předních světlometů a vyplnění masky chladiče bez znaku automobilky. Další odlišností od modré verze je centrální vyvedení výfukového systému se zajímavě řešenou koncovkou. Takovýto design se objeví právě na sériové verzi Bocanegra a silné verzi Cupra.  Firma Je Design si něco připravila i pro příznivce odlišného otvírání dveří. Jejich systém VDO je skvěle propracovaný a splňuje i všechny bezpečnostní parametry. Na fotografiích můžete vidět i verzi se 17-palcovými koly se šíří 7 palců s pneumatikami 215/40. Ta je podpořena tlumičovým kitem KW o hodnotě snížení výrazných 65 mm.