PRIOR-Design Porsche 911 PD3

Hned na začátku nového roku představila firma PRIOR-Design svůj nejnovější aerodynamický počin. Cílem nového aerodynamického balíčku nebyla jen výměna kol a přidání nějakého spoileru. Mottem bylo, aby celek dovedl vybraný vůz k dokonalosti. S tímto cílem

Díky přepracované přední části vyrobené převážně z uhlíkových vláken, která nyní zajišťuje lepší přívod vzduchu a zároveň zvětšuje přední přítlak. Nový desing také zajištuje lepší proudění vzduchu pod vůz, ale i obtékání kolem vozu. Boční linie GT3 dostaly nové boční linie prahů, které hladce přecházejí do zadní partie. I zadní část došla několika změn. Nejde jen o vizuální efekt, ale jedná se o zlepšení stability vozu a o zvětšení přívodu vzduchu. Tyto zlepšení má hlavně na svědomí difusor, který obsahuje dvě integrované uhlíkové ploutve. Uzavřené konce výfuku navíc optimalizují aerodynamické vlastnosti. Otvory na obou stranách jsou ještě doplněny aerodinamickými uhlíkovými prvky, které usměrňují proudění vzduchu. Zadní křídlo GT3 vyrobené ve Stuttgartu je již z výroby tak dokonalé, že bylo ponecháno v původní podobě. Materiály použité u 911 PD3 korespondují s programem PRIOR-desing o použití nejnovějších technologií. Díky nově použitým uhlíkovým vláknům, které šetří hmotnost, ale zárověň nabízejí maximální pevnost a dostatečnou pružnost. To znamená, že je zaručena potřebná pevnost a stabilita i při rychlostech nad 300 km/h.

Pro sprostředkování skutečného pocitu jedinečnosti a dokonalosti, museli technici řešit spolu s aerodynamickými a vizuálními vlastnostmi i subjektivní pocit ve formě zvuku výfukového systému. Proto bylo navrženo a ručně vyrobeno nové výfukové potrubí z nerezové oceli. Tím nabízí pozitivní zvukové výsledky v celém rozsahu otáček a to až na hranici 8400 ot/min.

Nově byla vyvinuta i kola z lehkých slitin, která se  na přání zákazníka mohou lišit v různých velikostech. Vzhledem k odlišné velikosti se nabízí různé přenesení výkonu a jízdní vlastnosti. Upraven byl i podvozek, který byl snížen o 30mm a tím se snížilo i těžiště vozu. Tyto změny byly provedeny tak citlivě, že v žádném případě nebyla ohrožena úroveň pohodlí posádky při jízdě.