První prezentace Porsche 911 se datuje do roku 1963, což je již 50 let. Za tu dobu 911 neztratila nic ze svého mýtu. Tak ani nikoho nepřekvapí, že se objevuje od září 2011 již ve své sedmé generaci, pod označením 991.

KTW Tuning

Ač se Porsche 911 u typu 991 za svých 50 let vypracovalo téměř k dokonalosti, přeci jen se najdou úpravci, kteří mu dají ještě něco navíc. Nyní se na Porsche 991 Carrera S blíže podívali odborníci z KTW Tuning.

Porsche 991 Carrera S

Zadní poháněná kola Porsche Carrera S, která pohání šestiválcový boxer o obsahu 3,8 litru disponující výkonem 400 koní a 440 Nm max. točivého momentu. Tím pádem i v sériovém provedení je tento potomek 911 předurčen jako základ k výjimečným úpravám.

Porsche 991 Carrera S se dostalo do rukou odborníků z KTW Tuning, kteří připravili pro něho slušivý body kit. Bílá barva nebyla vybrána náhodou o od vzniku typu 911 natuněným vozům Porsche sluší.  To samé můžeme říci i o jednadvaceti palcových černých kolech, mezi nimiž se nacházejí slušivé boční prahy.

Lehce upravená přední část vozu napomáhá překonávat  každodení nástrahy městského provozu a v zadní části vyniká výfuková soustava čtyřset koňského motoru. Nesmíme opomenout ani optimalizovaná přední zrcátka nebo mnohem funkčnější střešní spoiler sladěný se zadním křídlem.

Samostatnou kapitolou je samotný interiér v černo- bílé kombinaci. Všechny díly (sedačky, volant, palubní deska, středová konzola atd.) tvoří jeden úžasný celek, jehož decentní červené doplňky podtrhují dravost vozu Porsche 991 Carrera S z KTW Tuning.

Fotografie :  Jordi Miranda