• Česká výstavní premiéra pouhé dva měsíce po prvním odhalení v San Franciscu
• Luxusní SUV s elektrickým pohonem bude možné objednávat od konce roku
• První vozy s výkonem až 300 kW a dojezdem více než 400 km se u českých prodejců objeví v únoru 2019

Audi e-tron

Nové Audi e-tron oslaví českou výstavní premiéru na pražském veletrhu čisté mobility e-Salon, který se uskuteční ve dnech 15. až 18. listopadu 2018 na výstavišti PVA Expo Letňany. Luxusní SUV s nulovými emisemi nabídne díky elektrickému pohonu quattro nejen skvělé výkony na jakémkoli povrchu, ale také mimořádně dlouhý dojezd a rychlé nabíjení s výkonem až 150 kW pro každodenní mobilitu včetně cestování na dlouhé vzdálenosti. Předprodej revolučního elektromobilu Audi e-tron bude zahájen na konci roku 2018 a první vozy budou u prodejců k dispozici pravděpodobně v únoru 2019.

„Audi e-tron je pro naši značku velmi důležitým milníkem a máme velkou radost, že ho v České republice můžeme představit už dva měsíce po světové premiéře v San Franciscu,“ říká Marcel Archleb, vedoucí divize Audi Porsche Česká republika. „Nejmodernější technologie, velký dojezd, skvělé zpracování, konektivita, to vše odráží motto Audi: náskok díky technice. Netrpělivě vyhlížíme, až v únoru dorazí první naše vozy. Na přelomu roku plánujeme příjem prvních objednávek, v té době již bude známa finální cena, nicméně neměla by výrazně překročit hranici dvou miliónů korun. Součástí sériové výbavy přitom budou například MMI navigace plus, vzduchový podvozek, čtyřletá záruka a balíček servisních služeb po dobu pěti let.“

Nové Audi e-tron bylo představeno v září 2018 v San Francisku, krátce po zahájení sériové výroby v rozsáhle modernizovaném závodě Audi v Bruselu, který se může pochlubit neutrální bilancí emisí CO2. Elektricky poháněné luxusní SUV je koncipováno pro sport, rodinu a volný čas a je důkladně připraveno na každodenní provoz i překonávání dlouhých vzdáleností ve velkém stylu. Zdrojem mimořádné dynamiky jsou dva elektromotory s nejvyšším celkovým výkonem 300 kW. Audi e-tron díky tomu zrychlí z 0 na 100 km/h za 5,7 sekundy – s nulovými emisemi a téměř nehlučně.

Na jedno nabití akumulátorů ujede Audi e-tron ve zkušebním cyklu WLTP více než 400 kilometrů. Velký podíl má na tom systém rekuperace, který například při rychlosti 100 km/h dokáže rekuperovat elektrickou energii silou až 300 Nm a výkonu 220kW. To odpovídá více než 70 procentům provozní energie. Žádný jiný sériově vyráběný vůz nedosáhne na tuto hodnotu. Jako první sériově vyráběný automobil může být Audi e-tron nabíjen výkonem až 150 kW na rychlonabíjecích stanicích se stejnosměrným proudem (DC). Za půl hodiny tak může být vůz připraven na další etapu dálkové cesty.

Audi e-tron přijde na český trh s prodlouženou zárukou 4 roky / 120 000 kilometrů, servisním balíčkem pokrývajícím 5 let s nájezdem 90 0000 kilometrů a osmiletou zárukou na baterie.