H&R Passat Project

Věhlasný výrobce podvozkových komponent došel k závěru, že jestli má nový Passat na severoamerickém trhu uspět, bylo by zapotřebí být na takovou věc připravený a vytěžit z jeho majitelů nějaký vlastní profit. Proto připravil rozsáhlý set příslušenství, kt

Jako mustr použili v H&R Volkswagen Passat se dvouapůllitrovým benzínovým motorem a šestistupňovou automatickou převodovkou, protože právě u této kombinace je největší pravděpodobnost komerčního úspěchu, a hlavně(!), nic jiného by se na prezentaci na velkolepé výstavě SEMA v Las Vegas asi ani nehodilo. Práce je výsledkem snažení dvou nezávislých oddělení H&R z Bellinghamu a Lennestadtu. Nebo práce, buďme konkrétnější a přiznejme, že se jedná o precizně namíchaný mix jednotlivých podvozkových komponent.

Všechno to začalo výměnou sériových tlumičů a pružin, které nahradila sada H&R Street Performance. Nižší světlá výška byla jen výchozím krokem. Následovala výměna stabilizátorů za masivnější (vpředu 28mm a vzadu 24mm) a dostalo se i na distanční podložky. To aby lépe vynikla kola OZ Ultraleggera HLT, ačkoliv by asi sama o sobě neměla problém prorazit, když jejich rozměr činí 8×20 palců a jsou nazuté do slupek Michelin Pilot Super Sport rozměru 245/35 ZR20. Všechno na závěr korunovaly spoilery z příplatkové výbavy Volkswagen Accessory, přičemž se našlo místečko i pro pár polepů.