Nadupaného sedmičkového Golfu se nejspíše budeme muset vzdát. Proto je jediným řešením jak jej dosáhnout tuning. O jeden takový se nyní postarala společnost O.CT, které vytvořila takové erko.

Golf R 400 v sedmé generaci nejspíše budeme muset dát navždy sbohem. Starosti s Dieselgate a další důležité projekty zapříčinili to, že produkční R 420 bude projekt nerealizovaný. Na koncepty od jezera Wöthersee pomalu ale jistě dosedá prach a paní uklízečka s prachovkou se jen tak neobjeví. Takže tou nesilnější verzí nakonec zůstane současný GTI Clubsport S o výkonu 310 koňských sil. Dokonce i verze R si bere z přeplňovaného dvoulitrového TSI méně síly. Na druhou stranu je zde pohon všech kol.  A právě verzi R se nyní rozhodla podívat na zoubek společnost O.CT Tuning.oct10_575d94e43b6a1

Tato firma se věnuje tutningu více jak 20 let a právě ona nyní nabízí majitelům sedmé generace Golfu s přídomkem R hned několik balíčků pro zvýšení výkonu. K dispozici je 370, 378 a 395 koňských sil.  Maximální hodnoty točivého momentu dosahují od 460 do 505 N.m. A komu by i toto bylo málo, může sáhnout po úpravě vozu, která vyšvihne výkon na 450 koní.  A to je věc, kterou Wolfsburg prostě nenabídne. Další velmi příjemnou vlastností vozů od této společnosti je to, že automobil můžete dostat do rychlosti až 250 km/h, než vůbec zasáhne omezovač. Nejsilnější verze pak z nuly na sto vystřelí za 4,9 sekund, nebo 5,3 podle toho, zda je či není vybavena šestistupňovou převodovkou.oct20_575d94e46eae8

Zajímavé je také to, že první pohled na vůz o jeho potenciálu příliš neprozrazuje. Snad jen zajímavá paprsčitá kola mohou něco naznačit, a společně s nimi i tenké slupky, které jsou na nich navlečeny, a které v žádném případě na české silnice nedoporučujeme. A kdo by chtěl prozradit vice, může ponechat nápis Powered by O.CT Tuning.oct40_575d94e59f44a